Onze werkwijze

Heeft u zorgpersoneel nodig?

Neem vrijblijvend contact op.

Gezamenlijk groeien voor de beste zorg

Wij doen er alles aan om de kwaliteit hoog te houden. Juist de zorgsector moet voldoen aan de hoogste eisen op menselijk gebied. Onze gezamenlijke visie is hierbij leidend: zelfbewustzijn, veiligheid, structuur en out of the box denken en handelen, met zorgprofessionals die hart hebben voor hun werk, de cliënten, de klant en zichzelf. De kracht van Terborg Zorg ligt in het talent van de zorgprofessionals tot zijn recht te laten komen, zodat iedere cliënt het beste leven binnen zijn of haar mogelijkheden kan leiden.

Dichtbij de werkvloer

Binding met de werkvloer is essentieel om een hoge kwaliteit en maatwerk te garanderen. Regelmatig aanwezig zijn en weten wat er speelt, daardoor behouden wij het gevoel van werken met cliënten. Luisteren naar de wensen van onze klanten, signaleren waar de behoefte ligt en zo nodig adviseren. Om de tevredenheid onder klanten, cliënten en zorgprofessionals hoog te houden organiseren wij geregeld klanttevredenheidsonderzoeken, waarbij wij samenwerkingen evalueren, verbeterpunten signaleren en werkwijzen optimaliseren.

“In samenwerking met Terborg Zorg heb ik een bijdrage mogen leveren om de levenskwaliteit van bijzondere mensen te vergroten. Het leveren van goede zorg ervaar ik als een roeping in dit gemeenschappelijke hebben wij elkaar gevonden.”

– Abdellatif, Zorgprofessional Terborg Zorg

Training en motivatie

Om het wij-gevoel en de betrokkenheid van onze zorgprofessionals te behouden gaan we elk kwartaal om de tafel zitten. We bespreken de ervaringen en zaken waar zij tegenaan lopen, die ons als organisatie vooruit kunnen helpen. Zo houden we een vinger aan de pols en continueren we een betrokken bedrijfscultuur. Waar nodig optimaliseren we processen. Door ziekte beeldtrainingen, weerbaarheidstrainingen en/of methodiektrainingen onze zorgprofessionals aan te bieden waarborgen wij de kwaliteit van onze dienstverlening.

Heeft u zorgpersoneel nodig?

Neem vrijblijvend contact op. Onze zorgvuldige selectieprocedure vult 95 procent van de ad-hoc-aanvragen in.
N

24/7 bereikbaar voor spoedgevallen

N

Out of the box denken en handelen

N

95% ad-hoc-aanvragen ingevuld

N

Nauw betrokken bij de werkvloer

N

Ontzorgt